Betegelégedettség 2019.
Hozzáférhetőség:
|
Tökéletesen egyetértek |
Inkább egyetértek |
Inkább nem értek egyet |
Egyáltalán nem értek egyet |
Az online időpontfoglalási rendszer könnyen kezelhető |
99 |
1 |
0 |
0 |
Megfelelő időn belül kapok időpontot a betegrendelésre |
86 |
12 |
1 |
0 |
Megfelelő időn belül kapok időpontot az egészséges tanácsadásra |
64 |
31 |
2 |
1 |
A betelt időpontokra kidolgozott eljárás megfelelő |
79 |
15 |
2 |
0 |
A rendelőben a várakozási idő megfelelő |
58 |
37 |
3 |
0 |
Az orvosnak a rendelőben ránk fordított ideje elegendő |
86 |
13 |
0 |
0 |
|
Tökéletesen egyetértek |
Inkább egyetértek |
Inkább nem értek egyet |
Egyáltalán nem értek egyet |
Az orvos e-mailen elég jól elérhető |
97 |
3 |
0 |
0 |
Az orvos telefonon elég jól elérhető |
92 |
8 |
0 |
0 |
Az asszisztens emailen elég jól elérhető |
99 |
1 |
0 |
0 |
A honlapon levő cikkek érthetőek, megfelelőek |
97 |
3 |
0 |
0 |
A praxis megfelelő figyelmet fordít a prevencióra (szűrések, egészséges életmód, oltások) |
95 |
5 |
0 |
0 |
Dr. Kutas Katalin értékelése:
|
Teljesen egyetértek |
Inkább egyetértek |
Inkább nem értek egyet |
Egyáltalán nem értek egyet |
Megfelelő a szaktudása |
98 |
0 |
0 |
0 |
A betegvizsgálat kellően alapos |
97 |
1 |
0 |
0 |
A diagnosztikus teszteket, labor, képalkotó vizsgálatokat megfelelően használja |
97 |
1 |
0 |
0 |
A javasolt gyógyszerek mennyisége, ára megfelelő |
93 |
5 |
0 |
0 |
Indokolt esetben küld szakvizsgálatra |
95 |
3 |
0 |
0 |
Akkor küld kórházba, amikor kell |
93 |
4 |
0 |
0 |
Meghallgatja Önt és figyel Önre és gyermekére |
96 |
2 |
0 |
0 |
Fontos neki a gyermek és a szülők jólléte |
97 |
0 |
0 |
1 |
A szülőkkel szemben támasztott elvárásai megfelelőek |
94 |
4 |
0 |
0 |
Érthetően elmagyarázza, amire figyelni kell és a terápiát |
98 |
0 |
0 |
0 |
Dr Lehotkai Nóra értékelése:
|
Teljesen egyetértek |
Inkább egyetértek |
Inkább nem értek egyet |
Egyáltalán nem értek egyet |
Megfelelő a szaktudása |
58 |
11 |
0 |
0 |
Akkor küld kórházba, amikor kell |
58 |
8 |
0 |
0 |
Meghallgatja Önt és figyel Önre és gyermekére |
64 |
5 |
0 |
0 |
Fontos neki a gyermek és a szülők jólléte |
64 |
5 |
0 |
0 |
Érthetően elmagyarázza, amire figyelni kell és a terápiát |
62 |
7 |
0 |
0 |
A két orvos (Kutas és Lehotkai doktornő) közti kommunikáció megfelelő |
67 |
6 |
0 |
0 |
Hefler Enikő asszisztensünk értékelése:
|
Egyetértek |
Inkább egyetértek |
Inkább nem értek egyet |
Egyáltalán nem értek egyet |
Szaktudása megfelelő |
91 |
4 |
1 |
0 |
Barátságos és segítőkész |
94 |
3 |
0 |
0 |
Válaszol a kérdésekre |
97 |
0 |
0 |
0 |
Lelkiismeretes |
95 |
2 |
0 |
0 |
Mit változtatna praxisunkban?
· " Semmit" (illetve hasonló értelmű:) 66 említés, kevesebb várakozás: 3x, több időpont az egészséges tanácsadásra: 3x
Konkrét változást javasló válaszok:
Kevesebb gyereket raknék doktornő de.de ehhez több gyerekorvos kellene (ami nincs)
· Fülébe is belenézne a doktornő megfázáskor megnyugtató lenne. Értem h nem szakorvos de ha lenne kóros elváltozás azt gondolom felismerné. Szoptatást kicsit túlságosan erőlteti, ha nem tud vki szoptatni nem lesz másodlagos v rosszabb anya. Sajnos gyakran tapasztalom h ezzel még ha a cél nemes is túlfrusztrálják a kismamákat. Köszönöm a lehetőséget! Amúgy csak így tovább!
· Ha Kutas Katalin doktornő (igény esetén) fülvizsgálatot is végeznie, elérné a plus-que- parfait szintet :-)))
· praktikus lenne ha egy helyen lenne a betegrendelés és a tanácsadás is
· Saját rendelőt érdemelne, de tudom hogy nem a praxison múlik
· Esetleg a doktornő beteg (persze tényleg csak rossz állapotban lévő) gyermekhez való kihívásának lehetőségét
· Maximum annyit, h kevesebb gyerek jusson a Doktornoek praxisaba, hogy ne legyenek tulterhelve, mert emberfeletti, amit mindenkiert kivetel nelkul tesznek, es ennyi paciens eseten ez elkepesztoen nehez lehet napi szinten.
· Sokszorosítanám, hogy minden szülő és gyerek ilyen profi csapathoz kerülhessen :)
· Kizárólag a rendelési idő hosszúságán változtatnék, persze ha lenne rá lehetőség.
· :) meg tobb mosolyt
· Megemelnèm a fizetèsüket. :) komolyan: minden jòl működik
· M i nagyon elegedettek vagyunk mindennel, a Doktorno es Eniko hozzaallasaval, kedvessegevel, a praxis rugalmassaga (emailes konzultacios lehetoseg, igazolaskeres, stb.) velemenyunk szerint egyedulallo, nagyon ertekeljuk :) az online idopontfoglalast is szupernek tartjuk, szinten peldaerteku es minta lehet masoknak is, fejlesztve az eu szolgaltatasokat mashol is. Szoval mi tenyleg nem tudunk semmi rosszat mondani :) Oszinte elismeresunk, csak igy tovabb! :)
Mi tetszik/nem tetszik a praxisunkban?
Rengeteg "minden tetszik" és sok köszönet mellett, ami nem tetszik:
· Egyedül a varakozas nem tetszik az egeszseges rendelesen.
· Néha totál inadekvátnak érzem magam a doktornő kérdéseitől (Van önöknek lázmérője? Ismeri honlapunkat?) Persze az is lehet, hogy inadekvát anya vagyok.
· egeszséges tanácsadásra lehetetlen munkával összeegyeztethető idöpontot kapni.